Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
Přijmout zvolené cookies |
Vyhledávání
Kategorie
Pokud je u všech položek Vaší objednávky uvedena dostupnost „SKLADEM“ a zvolíte si platbu dobírkou, odesíláme zásilku nejpozději následující pracovní den. V případě obdržení objednávky do 12 hodin, odesíláme ještě v den objednání.
Způsob dodání |
Hodnota objednávky |
Poštovné |
Termín dodání |
Poznámka |
|
platba předem |
dobírka |
||||
GLS | 0-999 Kč | 89 Kč | 119 Kč | následující pracovní den | Udávejte adresu, na které jste přes den k zastižení, např. do zaměstnání |
1000-2999 | 0 Kč | 30 Kč | |||
3000 Kč a více | 0 Kč | 0 Kč | |||
Zásilkovna | 0-999 Kč | 69 Kč | 99 Kč | 1-2 dni od expedice | Bližší informace naleznete níže pod touto tabulkou |
1000-2999 | 0 Kč | 30 Kč | |||
3000 Kč a více | 0 Kč | 0 Kč | |||
GLS Slovensko | 0-999 Kč | 179 Kč | 209 Kč | následující pracovní den | Bližší informace k přepočtu kurzu a způsobu platby naleznete níže pod touto tabulkou. |
1000 - 2999 Kč | 179 Kč | 179 Kč | |||
3000 Kč a více | 0 Kč | 0 Kč | |||
Zásilkovna.sk | 0-2999 Kč | 89 Kč | 119 Kč | 1-2 dni od expedice | Osobní odběr na pobočkách Zasielkovna.sk. Bližší informace k přepočtu kurzu a způsobu platby naleznete níže pod touto tabulkou |
3000 Kč a více | 0 Kč | 0 Kč |
Balné neúčtujeme. Jsme plátci DPH, veškeré uvedené ceny jsou včetně DPH.
SLOVENSKO
Částka k úhradě bude přepočítána na EUR podle kurzu ČSOB nákup ke dni obdržení objednávky. Aktuální kurz zjistíte v kurzovním lístku.
Výměna zboží (např. špatně zvolené velikosti)
Nabízíme bezplatnou výměnu zboží. Doporučujeme nás předem kontaktovat (telefonicky nebo mailem) ohledně dostupnosti velikosti na výměnu. Zároveň Vám požadovanou velikost rezervujeme, aby se neprodala dříve, než obdržíme zásilku s vráceným zbožím.
Nevyhovující produkt zašlete nejpozději do 14 dnů od obdržení na adresu Svět hor, Žižkova 89, 58601 Jihlava. Můžete poslat jakýmkoliv přepravcem, podmínkou je zaslání na adresu, ne na výdejní místa. V případě využití Zásilkovny můžete poslat i jako balík na výdejní místo, které je na stejné adrese, tzn. Svět hor, Žižkova 89, 58601 Jihlava.
Do zásilky nezapomeňte přiložit fakturu (obdrželi jste jí mailem) nebo Vaše jméno a číslo objednávky. A uveďte, za jaké zboží (velikost) požadujete vyměnit. Vrácený produkt musí být nepoužitý a kompletní. Např. boty doporučujeme doma důkladně vyzkoušet. Jakmile je použijete venku, pak už výměna není možná. Vrácené zboží by mělo být kompletní, ideálně včetně visaček, v původním obalu a schopné dalšího prodeje. Po obdržení Vám obratem zašleme zboží na výměnu. O vyřízení budete informováni mailem.
Vy hradíte dopravu do Vás k nám, zaslání od nás k Vám platíme my.
Pokud by ani tato velikost nebyla správná, je možné zboží opět vyměnit stejným způsobem, ale při druhé a každé další výměně již hradíte i dopravu od nás k Vám.
Odstoupení od kupní smlouvy
Do 14 dnů od převzetí zboží máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu. Vrácené zboží je potřeba odeslat nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy. Zboží může být vyzkoušené, ale nesmí být používané. Např. boty můžete důkladně vyzkoušet doma, ale nesmí být nošeny venku. Vrácené zboží musí být kompletní. Prosíme o vracení včetně visaček a originální krabice, pokud jimi bylo zboží vybaveno. V tomto případě Vám bude vrácena plná cena včetně dopravy, která Vám byla účtována se zbožím. Hradíte pouze dopravu do Vás k nám.
Do 14 dnů lze vrátit i nekompletní (případně použité) zboží. V tomto případě máme právo na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty a uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou ve vyjímečných případech dosáhnout až 100 % kupní ceny.
K vrácení můžete využít náš vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, ale není to podmínkou. Peníze Vám vrátíme ihned po převzetí zboží na Váš bankovní účet, pokud si výslovně neurčíte jiný způsob. Platby nelze vracet poštovní poukázkou.
Vrácené zboží není možné posílat na dobírku. Taková zásilka nebude přijata!
Toto je pouze zjednodušený popis, kompletní pravidla k odstoupení od smlouvy naleznete v obchodních podmínkách.
Reklamace
Pokud se na výrobku projeví závada během záruční doby, prosím kontaktujte nás mailem nebo telefonicky. Navrhneme optimální způsob řešení reklamace. Standartně zasíláme kód Zásilkovny, jehož prostřednictvím můžete reklamaci podat na kterékoliv Zásilkovně. K reklamovanému zboží přiložte fakturu a popis závady. Pokud není vada na výrobku na první pohled patrná, vadné místo prosím označte - např. samolepkou. Předmět reklamce musí být čistý a suchý. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném termínu, nepozdějí v zákonné 30 denní lhůtě.